Music

sobota, 22 lutego 2014

"Co się stało?"

*Z punktu Jamesa*


  Dopiero, co wróciliÅ›my ze stoku narciarskiego do hotelu. Po tak mÄ™czÄ…cym dniu, marzyÅ‚em tylko o piwie przed telewizorem. WÅ‚aÅ›nie wÅ‚Ä…czyÅ‚em mój ulubiony film, gdy usÅ‚yszaÅ‚em krzyk z pokoju Mariji i Kendalla. ZerwaÅ‚em siÄ™ z kanapy, a Logan wybiegÅ‚ z kuchni i po chwili byliÅ›my w pokoju obok. 
-Co się stało???- wbiegliśmy obaj do kuchni (bo jak mi się zdawało, stamtąd dochodził krzyk.
-K-Kendall zemdlał. Gdy przyszłam już tu leżał. T-to nie... Ja...- jąkała się Marija. Widać było, że przestraszyła się.
-James, dzwoÅ„ po pogotowie!- rozkazaÅ‚ Logan.- Ja spróbuje obudzić Kenda. 
Natychmiast wybrałem numer pogotowia. Po chwili ktoś odebrał:
-Dzień dobry. Nazywam się James Maslow. Mój kolega zemdlał.- wyjaśniłem- Green Street 19, hotel "Antix". Tak...Dobrze..Dziękuję bardzo.
-I co?- zapytaÅ‚a zdenerwowana. 
-Będą za pięć minut max.- wyjaśniłem
-Tak bardzo się boję.- powiedziała ze łzami w oczach.
-Wszystko będzie dobrze- odparłem i przytuliłem Mariję.
  Karetka przyjechaÅ‚a za niecaÅ‚e pięć minut. Lekarze wziÄ™li Kenda na nosze i zanieÅ›li do pojazdu, a jeden z ratowników powiedziaÅ‚, żeby jechać za nimi do szpitala. Po tych sÅ‚owach zbiegliÅ›my we trójkÄ™ do hotelowego garażu i wsiedliÅ›my do mojego auta.
-Gdzie jedziecie?- zapytał Carlos, którego spotkaliśmy w garażu.
-Do szpitala. Kendall zemdlał.- wyjaśnił szybko Logan.
-Jadę z wami.- oznajmił i usiadł na miejscu pasażera.
  Po chwili byliÅ›my w szpitalu. WpadliÅ›my do poczekalni i zauważyÅ‚em jak wnoszÄ… mojego przyjaciela do jakiejÅ› sali. Nie zauważyÅ‚em, czy nadal jest nieprzytomny. UsiedliÅ›my na krzesÅ‚ach i czekaliÅ›my na jakiekolwiek wiadomoÅ›ci. Minuty dÅ‚użyÅ‚y siÄ™ jak godziny. Po jakimÅ› czasie podszedÅ‚ do nas lekarz.
-I jak z nim- poderwała się z krzesła Marija.
-Wygląda na to, że pan Schmidt zasłabł z powodu nadmiaru stresu. Nic poważnego. I jeszcze chciał się widzieć z panią Mariją Stone.
-To ja- odparła dziewczyna i ruszyła za lekarzem.

*Z punktu Mariji*

  WeszÅ‚am do maÅ‚ej sali, gdzie leżaÅ‚, tylko Kendall i jakaÅ› staruszka. PodeszÅ‚am do mojego chÅ‚opaka i usiadÅ‚am na brzegu jego łóżka.
- Jak się czujesz- zapytałam.
-W miarę. Jestem tylko trochę zmęczony. Lekarz powiedział, że jak wszystko będzie w porządku, to jutro mnie wypiszą.- odpowiedział z uśmiechem.
-To dobrze. Ale obiecaj, że nigdy więcej nie będziesz mnie tak straszył.
-obiecujÄ™. Kocham ciÄ™.
-Ja ciebie też.
   NastÄ™pnego dnia, zaraz po Å›niadaniu ruszyÅ‚am do szpitala. Gdy skrÄ™ciÅ‚am w ulicÄ™, przy której znajdowaÅ‚a siÄ™ klinika, zamurowaÅ‚o mnie. CaÅ‚a ulica zapeÅ‚niona byÅ‚a Rusher's, a przy każdym wejÅ›ciu staÅ‚o chyba z dziesięć ochroniarzy. Jak widać wiadomość o pobycie Kendalla w szpitalu, rozniosÅ‚a siÄ™ bÅ‚yskawicznie. Po chwili podbiegÅ‚a do mnie jakaÅ› dziewczyna.
-To ty jesteś tą, która zabrała nam Kendalla!- zawołała i od razu przybiegło do mnie więcej fanek Kenda. Takie były wściekłe, że myślałam, że zaraz się na mnie rzucą. Na szczęście jeden z ochroniarzy mnie rozpoznał i wpuścił mnie do środka. Odetchnęłam z ulgą i ruszyłam do sali w której znajdował się mój chłopak.
-Cześć kotku przywitał się Schmidt i pocałował mnie w policzek.
-Hej. Wracamy do hotelu?
-Oczywiście- odparł i w tym momencie wszedł ochroniarz, który mnie "uratował".
-Witam panie Schmidt- przywitał się.- Przy tylnym wyjściu czeka na pana auto.
  Po piÄ™tnastu minutach byliÅ›my w hotelu.
-Jak się czujesz? Martwiliśmy się o ciebie- zaatakował mnie Carlos, gdy weszliśmy do chłopaków pokoju.
-Dobrze, tylko muszę sobie zrobić przerwę w pracy.
-A pro po pracy, to te twoje fanki sÄ… nienormalne- wtrÄ…ciÅ‚am siÄ™.- Gdy do Ciebie przyszÅ‚am dzisiaj  rano, to o maÅ‚o siÄ™ na mnie nie rzuciÅ‚y, w zazdroÅ›ci, że z tobÄ… chodzÄ™.
Chłopaki jak to oni, zamiast mi współczuć, to zaczęli sięz tego śmiać. Trochę się na nich obraziłam za to, tak dla zasady, no ale jak długo można się fochać, na czterech najpiękniejszych "mężczyzn" na świecie?
___________________________________________________________________________________

Macie taka niespodziankę dzisiaj ;) i przepraszam, że musieliście tak długo czekać na nexta, ale miałam dużo nauki ;)

10 komentarzy:

  1. Uff jak dobrze, ze nic mu nie jest :))

    co te fanki posrało?? ja to bym nawet za Jamesa nie chciała zabić/pobić :p

    super rozdział i czekam na nowy :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział.
    z niecierpliwością czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie przeczytaÅ‚am wszystko ♥
    Dziewczyno super, piszesz po prostu jak no nie wiem jakbyś to sama przerzywała :D
    Będę stałą czytelniczką :*
    Czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję. W sumie Marija to moje imię po włosku :P

      Usuń
    2. To fajnie :D Marija to takie imie nie spotykane w opowiadaniach :) Bardzo mi się to spodobało :*

      Usuń
  4. Super, super, że nic mu nie jest, tylko... Słabo... Myślałam, że wymyślisz coś poważniejszego. Notka świetna! Czekam na nn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale będzie niedługo, będzie leprze ;) I sorka, że takie denne :/

      Usuń
  5. Super rozdział ;) ZAPRASZAM ---> www.james-maslow-oliwia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń